Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne jest kluczowym elementem w kontekście korzystania z platformy do e-handlu, w tym także platformy multiE-commerce jaką jest Marceto. Zapewnione wsparcie może znacząco wpłynąć na sukces całego wdrożenia, utrzymanie platformy i poprawne działanie np. e-sklepu internetowego, czy platformy B2B lub marketplace.

Jak podchodzimy do zabezpieczania wsparcia technicznego w przypadku platformy Marceto

Dostępność wsparcia

Marceto zapewnia wsparcie techniczne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. To szczególnie ważne, gdy prowadzisz e-handel, który działa non-stop. Natychmiastowe wsparcie w razie awarii lub problemów technicznych może pomóc uniknąć strat w sprzedaży i usprawnić rozwiązywanie krytycznych kwestii.

Wyszkoleni specjaliści

Marceto ma zespół odpowiednio wyszkolonych specjalistów ds. technicznych. Są oni dobrze zaznajomieni z platformą i rozumieją jej działanie oraz możliwości. To pozwala na szybkie rozwiązywanie problemów i udzielanie precyzyjnych odpowiedzi na Twoje pytania.

Kanały wsparcia

Kanały komunikacji dostępne dla klientów korzystających z platformy Marceto to pomoc telefoniczna (17 78 01 625), czat na żywo (8-16), poczta elektroniczna ([email protected]) lub możliwość zgłaszania problemów za pośrednictwem samej platformy. Szeroki zakres kanałów komunikacji, pozwoli Ci łatwiej i szybciej uzyskać pomoc w razie potrzeby.

Dokumentacja i baza wiedzy

Przygotowaliśmy dokumentację i budujemy bazę wiedzy, która będzie zawierać instrukcje, poradniki, tutoriale i odpowiedzi na najczęstsze pytania. To pozwoli Ci na samodzielne rozwiązywanie prostszych problemów i szybsze zrozumienie nowych funkcjonalności platformy.

Aktualizacje i poprawki

Wdrożenie platformy Maceto to proces dynamiczny, w którym pojawiają się aktualizacje, poprawki błędów i nowe funkcje. Staramy się regularnie udoskonalać platformę, co wpływa na pojawianie się aktualizacji oprogramowania – świadczymy wsparcie w procesie aktualizacji, o czym zostaniesz poinformowany.

Wsparcie dla integracji

W przypadku rozwoju Twojego e-handlu możliwe, że będziesz chciał integrować platformę Marceto z innymi narzędziami, takimi jak płatności online, systemy magazynowe czy narzędzia marketingowe. Nasze wsparcie techniczne obejmuje również integracje zewnętrzne i pomoże w rozwiązaniu problemów z nimi związanymi. Obecnie jesteśmy zintegrowani z platformą BaseLinker oraz oprogramowaniem Comarch ERP.

Jeśli jesteś na etapie wyboru platformy, która mogłaby obsłużyć Twój e-handel zarówno ten skierowany do klienta indywidualnego (B2C) lub biznesowego (B2B) to dobrze trafiłeś.

Odpowiemy na każde Twoje pytanie. Przeprowadzimy audyt Twoich procesów, które będą zaangażowane do budowania sprzedaży online. Następnie zmapujemy pozyskaną wiedzę z funkcjonalnościami platformy Marceto i przekażemy Ci wartościową informację zwrotną. Na tej podstawie będziesz mógł podjąć właściwą dla siebie decyzję biznesową.

Przejdź do kontaktu.