Wsparcie techniczne
Wsparcie techniczne jest kluczowym elementem w kontekście korzystania z platformy do e-handlu, w tym także platformy multiE-commerce jaką jest Marceto. Zapewnione wsparcie może znacząco wpłynąć na sukces całego wdrożenia, utrzymanie platformy i poprawne działanie np. e-sklepu internetowego, czy platformy B2B lub marketplace.
Jak podchodzimy do zabezpieczania wsparcia technicznego w przypadku platformy Marceto
Dostępność wsparcia
Wyszkoleni specjaliści
Marceto ma zespół odpowiednio wyszkolonych specjalistów ds. technicznych. Są oni dobrze zaznajomieni z platformą i rozumieją jej działanie oraz możliwości. To pozwala na szybkie rozwiązywanie problemów i udzielanie precyzyjnych odpowiedzi na Twoje pytania.
Kanały wsparcia
Dokumentacja i baza wiedzy
Przygotowaliśmy dokumentację i budujemy bazę wiedzy, która będzie zawierać instrukcje, poradniki, tutoriale i odpowiedzi na najczęstsze pytania. To pozwoli Ci na samodzielne rozwiązywanie prostszych problemów i szybsze zrozumienie nowych funkcjonalności platformy.
Aktualizacje i poprawki
Wdrożenie platformy Maceto to proces dynamiczny, w którym pojawiają się aktualizacje, poprawki błędów i nowe funkcje. Staramy się regularnie udoskonalać platformę, co wpływa na pojawianie się aktualizacji oprogramowania – świadczymy wsparcie w procesie aktualizacji, o czym zostaniesz poinformowany.
Wsparcie dla integracji
Jeśli jesteś na etapie wyboru platformy, która mogłaby obsłużyć Twój e-handel zarówno ten skierowany do klienta indywidualnego (B2C) lub biznesowego (B2B) to dobrze trafiłeś.
Odpowiemy na każde Twoje pytanie. Przeprowadzimy audyt Twoich procesów, które będą zaangażowane do budowania sprzedaży online. Następnie zmapujemy pozyskaną wiedzę z funkcjonalnościami platformy Marceto i przekażemy Ci wartościową informację zwrotną. Na tej podstawie będziesz mógł podjąć właściwą dla siebie decyzję biznesową.
Przejdź do kontaktu.