Sprzedaż licencji elektronicznych
Moduł „Sprzedaż licencji elektronicznych” dotyczy sprzedaży licencji nieposiadających nośnika. Kupujący ma wybór pomiędzy różnymi dostawcami licencji. Cena jest zależna od oceny dostawcy, szybkości dostarczenia, gwarancji, pomocy w instalacji oraz wielu innych parametrów. Ta opcja oferuje również odnowienie licencji po niższej cenie oraz przechowywanie klucza licencyjnego do dyspozycji Kupującego na jego koncie.
Zautomatyzuj sprzedaż licencji elektronicznych!
Moduł „Sprzedaż licencji elektronicznych” to rozwiązanie platformy Marceto, które umożliwia sprzedaż licencji różnego typu oprogramowania. Dzięki niemu zbudujesz proces, który zapewni kupującym szeroki wybór spośród różnych dostawców produktów IT. Jednocześnie obsłuży w sposób zautomatyzowany proces, który może składać się z następujących kroków: przygotowanie produktu, stworzenie spersonalizowanej oferty (konfigurator), wybór płatności, ustalenie warunków zakupu i użytkowania (zasady korzystania z licencji, prawa autorskie, ograniczenia itp.), realizacja zakupu (downloader, plik wysyłany na e-maila, udostępniony plik do pobrania na koncie klienta platformy), obsługa klienta i wsparcie (przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń, chat, wsparcie techniczne).
Jednym z kluczowych czynników wpływających na sprzedaż licencji oprócz ceny może być wprowadzona ocena dostawcy. Kupujący w takiej sytuacji ma możliwość zapoznania się z opiniami innych klientów, ocenić reputację dostawcy rozwiązania oraz dokonać świadomego wyboru. Dodatkowo proces wyceny licencji może być skonfigurowany w oparciu o dowolne parametry, które mają wpływ na dostarczaną wartość i atrakcyjność oferty.
Podstawowe funkcjonalności, jakie Moduł Sprzedaż licencji elektronicznych oferuje
Szeroki wybór dostawców e-rozwiązań
Zautomatyzowany proces sprzedaży
Moduł Sprzedaż licencji elektronicznych umożliwi Ci stworzenie zautomatyzowanego procesu sprzedaży, który może składać się z wielu zdefiniowanych kroków. Możesz sam określić te kroki dopasowując je do własnego procesu zakupu.
Obsługa klienta i wsparcie
Moduł nie tylko ułatwi Ci odpowiednie zorganizowanie procesu sprzedaży, ale również zapewni usystematyzowaną obsługę klienta i wsparcie. Klienci mogą skontaktować się z Tobą w przypadku pytań, wątpliwości lub problemów związanych z zakupionymi licencjami. Możesz rejestrować zgłoszenia, udzielać odpowiedzi przez chat lub inną formę komunikacji, aby zapewnić kompleksowe wsparcie na każdym etapie.
Odnawianie licencji i przechowywanie kluczy
Konfiguracja wyceny licencji
Proces wyceny licencji może być skonfigurowany w oparciu o różne parametry, które mają wpływ na dostarczaną wartość i atrakcyjność oferty. Możesz dostosować ceny w zależności od oceny dostawcy, szybkości dostarczenia, gwarancji, pomocy w instalacji i innych czynników, co pozwala na elastyczne tworzenie ofert, które najlepiej odpowiadają oczekiwaniom Twoich klientów.
Korzyści z wdrożenia Modułu Sprzedaż licencji elektronicznych w przedsiębiorstwie, mogą obejmować
Rozszerzenie oferty produktowej
Automatyzacja procesu sprzedaży
Dzięki zautomatyzowanemu procesowi sprzedaży, Moduł Sprzedaż licencji elektronicznych upraszcza cały proces od momentu przygotowania produktu po realizację zakupu. To oszczędza czas i zasoby, a także minimalizuje ryzyko ludzkich błędów.